Kitka z nitką

O chorobcia, coś się kroi!

Kapelusik

10 komentarzy

A dzisiaj pokażę Wam taki drobiażdżek. W zależności od tego, czego zażyczy sobie danego dnia właścicielka kapelutka, może być czerwony z żółtym środkiem… DSC03168… może być żółty z czerwonym. Bo nawet małe kobietki zmienne są. DSC03172

Wykrój pochodzi z Burdy. Moda dla dzieci 1/2015 629. W jednym z sześciu paneli składających się na część nagłowną wszyłam gumę, żeby kapelusik miał odrobinę tolerancji dla rosnącej główki. Zapomniałam tylko zrobić zdjęcie…

Ps. Usilnie starałam się nie odbijać w okularach, ale mi nie wyszło :).

10 thoughts on “Kapelusik

  1. Ale słodki 🙂 Szkoda, że moja pannica już takich kapelutków nie nosi 🙂

    Lubię to

  2. Perfekcyjne szycie i kolorki tak świetnie ze sobą współgrają,że miło na tego kapelutka patrzeć : )))

    Lubię to

  3. Świetny!!

    Lubię to

  4. Jaki uroczy! 🙂

    Lubię to

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz podzielić się ze mną swoją opinią albo po prostu zostawić po sobie ślad :)

