Kasia Mazurek

Kitka z nitką

Dziecku się też należy, a co!

4 Komentarze

Zupełnie nie mogę pojąć, gdzie tym dzieciom tak się spieszy ze wzrastaniem swym. Przede wszystkim mojemu dziecku. Było nam zupełnie dobrze, kiedy Misiak swą osobą sięgał ledwie do brzegu stołu, a wdrapanie się na krzesło stanowiło dla niego wyzwanie, którego nie próbował podejmować. Czas, kiedy nie widział kuszących światełek na płycie kuchennej, a noże można było bezkarnie zostawiać gdziekolwiek, będę wspominać zawsze z ukłuciem tęsknoty i zalewającą mnie falą rozrzewnienia. Było nam tak sielsko i bezpiecznie…

Zimą jednak, zupełnie niepostrzeżenie, Misiek rozpędził się i nagle zaczął swą głową… Co ja piszę?! Jaką głową?! Wszak i głową, i szyją, i jeszcze kawałkiem popiersia gdzieniegdzie! Zaczął nam po prostu wystawać. Ponad stół, blat w kuchni, umywalkę (a z podnóżkiem to już nie ma dla niego tajemnic)… Jak się okazało, wyciągnął się nie tylko od pasa w górę, ale i nogi się jakoś tak wydłużyły. Zeszłoroczne bermudy stały się nagle szortami, a szorty bokserkami właściwie. I wszystko się jakoś tak bardziej dopasowało.

Na szczęście matka szyjąca może wyjść potrzebom dziecka naprzeciw i tak też uczyniłam. Trzasnęłam dziecku gatki. Zwyczajne, dresowe, wygodne. Na razie sztuk trzy, ale na początek powinno wystarczyć.

DSC01579

Są zielone, bo to ulubiony kolor. Są z łódką, żeby kojarzyły się wakacyjnie. A te trzecie to wyszły takie trochę w barwach dziewczyńskie, ale co tam. Ważne, że są kółka. Misiaka kręcą kółka.

Na spodenkach nie poprzestałam. Właściwie nie od nich zaczęłam, tylko od kamizelki. Z tegorocznej Burdy dla dzieci model 627 uszyłam. Bez kaptura, bo w naszym przypadku jest to ta część ubrania, z którą nigdy nie wiadomo, co zrobić. Majta się bez sensu, w foteliku przeszkadza, a jakby miało być chłodniej albo mokrzej, to nie, bo nie. Poza tym to w końcu z myślą o lecie, prawda? Po co komu latem kaptur ;)…

   No to czekamy na lato…

4 thoughts on “Dziecku się też należy, a co!

  1. Super gatki wszystkie trzy : ). Kamizelka też super : ). Ech,moje dzieciątko wystaje już nawet ponad mnie i to całe 10 cm ; ). Ostatnio musiałam jej doszyć falbanę do ukochanej kiecki,co ja się naszarpałam,już chyba wolałabym uszyć całą kieckę ; ). Dzisiaj w powietrzu dało się poczuć delikatny zapach lata,więc myślę,że gatki Twojego Misiaka będą często używane : ))). Buziaki : )*

    Polubienie

    • No i ja właśnie z lekką obawą myślę o tym, że Misiek kiedyś urośnie jeszcze bardziej, że będzie wystawał ponad mnie, a jego buciory będą tak wielkie, że już nie będą się mieścić w mojej szafce z butami ;). Taki mały mi zupełnie odpowiada. Marzę o tym lecie, ciepłym wietrzyku i porannej kawie na ławce na balkonie (bo ogrodem i werandą niestety nie dysponuję). Ściskam mocno 🙂 :*

      Polubienie

  2. Jeszcze troche rosniecia przed Toba 😉 Krotkie spodenki maja ta pozytywna strone, ze nie widac po nich, ze sa za krotkie (przynajmniej przez jakis czas). Na zwykle spodnie patrze zwykle z przerazeniem, bo co kilka m-cy wygladaja jak sciagniete z mlodszego rodzenstwa, choc wtedy zawsze mozna obciac nogawki i przerobic albo na rybaczki, albo na krotkie spodenki.
    Fajne uszytki i teraz pozostaje jedynie oczekiwanie na cieplejsze dni, zeby mozna bylo wykorzystac je w czasie spacerow.

    Polubienie

    • Tak, tych centymetrów jeszcze trochę przed nami, ale one się tak szybko dodają 😉 Cenię właśnie krótkie spodenki za to, że nawet jak za krótkie, to i tak dają radę. Dopiero jak obwody już nie takie, to należy je wymienić na nowe 🙂

      Polubienie

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz podzielić się ze mną swoją opinią albo po prostu zostawić po sobie ślad :)

