Kasia Mazurek

Kitka z nitką

Trzydzieści Jaśków i jedna Małgosia

11 Komentarzy

Wczoraj uzbrojona w sprzęt, dobre chęci i zapał do pracy stawiłam się w Ikei, by szyć jaśki. Spotkanie z innymi szyjącymi było bardzo fajnym doświadczeniem, tym lepszym że mieliśmy wspólny cel. Nie wiem, czy to tylko ja tak miałam, ale zaskoczyło mnie to, że szyli także chłopcy i mężczyźni. W każdym razie ja byłam pod wielkim wrażeniem ich entuzjazmu i chęci do pracy :).  Ku mojemu kolejnemu zaskoczeniu do Ikei wpadła także moja nieszyjąca siostra i… uszyła jaśka! Świetnie się zgrałyśmy – Ewa szyła, ja jadłam, maszyna nie miała więc zbędnego przestoju.

Podsumowując – w akcji wzięło udział całkiem sporo osób. Były takie, które z maszyną mają do czynienia na co dzień i takie, które szyły pierwszy raz. Szyli duzi i mali, chłopaki i dziewczyny. Do akcji przyłączali się klienci, przyglądały się nam Julia, Natalia i Małgosia, było wesoło, a czas zleciał nie wiadomo kiedy.

W 5,5 godziny uszyłam 30 poszewek, więc udało mi się wykonać plan minimum z nadwyżką. (Uszyłam właściwie to 28, bo jedną uszyła Ewa, a drugą ja w domu, na próbę). Pod koniec jechałam już z zamkniętymi oczami ;).DSC00786

Moja BERNINA bernette E92c zdała egzamin na piątkę z plusem. Dała radę szyć przez ten czas bez jednego zająknięcia. Nie plątała i nie zrywała nitek, nie przepuszczała, nie marudziła. To była dla niej prawdziwa próba sił. Zwycięska :).

11 thoughts on “Trzydzieści Jaśków i jedna Małgosia

  1. Piękny wynik : ). Wiedziałam,że dasz z siebie wszystko : ). A w sumie razem ile wszystkich jaśków udało się uszyć podczas tej imprezy ?

    Polubienie

    • O 16, kiedy ja się zbierałam, było tych poszewek jakieś 130-140. Nie wiem, do której szyły inne osoby. Ostateczny wynik całej akcji będzie pewnie znany dzisiaj wieczorem.

      Polubienie

  2. Bardzo ciekawe przedsięwzięcie! No i szacun za taki świetny wynik! I już miałam pytać jak się szyje na maszynie by Ikea 🙂

    Polubienie

  3. Niezłe tempo i świetny wynik 🙂 No i niezły wynik także dla maszyny, że się nie zacinała i nie dała popalić.

    Polubienie

  4. Jestem bardzo zadowolona, z wielu powodów, że wzięłam udział w tej akcji 🙂 O maszynach z Ikei pisać nie będę, w końcu były i służyły, choć ja nie skusiłam się, żeby je przetestować 😉 Za to moja jest super!

    Polubienie

  5. Świetne doświadczenie i spotkanie, którego zazdroszczę. Ilość uszytych jaśków wzbudza mój podziw. Brawo!

    Polubienie

  6. Super akcja 😉 Szkoda że o niej nie wiedziałam. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z szyciem 🙂

    Polubienie

  7. Świetny wynik! Nie wiem czy sama dałabym radę tyle wytrzymać przy maszynie

    Polubienie

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz podzielić się ze mną swoją opinią albo po prostu zostawić po sobie ślad :)

