Kitka z nitką

O chorobcia, coś się kroi!

Biedroneczki są w kropeczki, falbaneczki również

7 komentarzy

Jakoś wcale nie tak dawno temu wspominałam, że uszyłam prezent. Upominek trafił do rąk dziewczynki (a właściwie jej rodziców), a jest nim taka oto falbaniasta sukienusia na lato. DSC00564

Pomysł na sukienkę miałam ja, na ostateczny dobór kolorów – Michu, a projekt zatwierdził Misiak. Celowałam w rozmiar 86-92, tak żeby sukienka miała szansę zadebiutować na wybiegu w okolicach lata. Podkroje pach i dekolt wykończyłam wypustką. Zastanawiałam się trochę nad zapięciem. Najpierw miał być zamek kryty, ale trafiłam na takie guziczki:

DSC00556

Kokardkę dodałam, bo czegoś mi brakowało, i muszę przyznać, że efekt końcowy mnie zadowolił. Tym bardziej, że zupełnie niezamierzenie kropeczki mi się ładnie spasowały z resztą na sukience :-). DSC00568

I chciałam jeszcze dodać na sam koniec, że pokochałam stopkę do podwijania! DSC00560

Bardzo lubię rodzinną produkcję prezentów 🙂

7 thoughts on “Biedroneczki są w kropeczki, falbaneczki również

  1. Ależ apetyczna ta sukienusia : ). Jak sorbet cytrynowo-arbuzowy,a guziczki są urocze : ).

    Lubię to

  2. Ależ apetyczne skojarzenie! Aż mi ślinka pociekła 😉

    Lubię to

  3. Bardzo urocza sukienka, ja bym była bardzo szczęśliwa z takimi biedronkowymi guziczkami:)

    Lubię to

  4. Pingback: Biedroneczki są w kropeczki, falbaneczki również | Polskie Rękodzieło

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz podzielić się ze mną swoją opinią albo po prostu zostawić po sobie ślad :)

