Kitka z nitką

O chorobcia, coś się kroi!

Na dobry początek

Dodaj komentarz

Dziś dojrzałam wreszcie do tego, by przyłączyć się do blogującej społeczności i podzielić się swoją pasją. To jedna strona medalu. Druga to ta, że chciałabym też wymieniać doświadczenia, bo wciąż mam potrzebę doskonalenia swoich umiejętności i uczenia się czegoś nowego.

Ale do rzeczy!

Pochłania mnie szycie 🙂 Jeśli tylko nadarzy się okazja, zamykam się w sypialni, mojej mini pracowni, i szyję. Wychodzą mi z tego różne rzeczy – głównie ubrania, ale i jakaś poduszka się trafi, jakiś przydaś albo inny uszytek do dziecięcego pokoju.

Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz podzielić się ze mną swoją opinią albo po prostu zostawić po sobie ślad :)

